2010年1月6日星期三

傳染

才剛剛踏進一月,
(根據近年香港的反常氣溫,
1月~ 4月才是最冷的月份)
已經請了兩次病假,
難道上班壓力真的這麼大?!

事實上, 自從進入我的辦公室生涯之後,
亦發覺「公司」只不過是「病毒溫床」的另一個名稱。

例一︰
有4~5位的同事經常前後腳式地病倒。

例二︰
生病的同事可以長達1~2星期仍然抱恙。

有見及此,
加上為免將病菌傳染給我附近的準媽媽同事,
決定今日下午請假探鄧醫生。
(關咩事?!)
(又, 點解睇完醫生唔係休息係上黎寫blog?!)


看畢,
跟媽媽吃個下午茶順便吃藥,
(真係病得好精神!)
旁邊有可頗為可愛的小男孩跟家人在一起~
言談間, 小男孩的祖母忽然說︰
「佢都未好哂, 出水豆呀, 退淨D尾呀...」

出.水.豆﹗﹗﹗﹗﹗
需知道水豆的傳染性也頗強的...
(雖然我都係病, 但我係氣管咳, 唔傳染架!)



而重點是...
我.未.出.過.水.豆﹗﹗﹗﹗﹗
(係呀你冇睇錯, 2x歲的我冇出過水豆。)
大家都說年紀越大,
出水豆時會越辛苦的...
=___=
有點怕呢...


希望水豆的傳染性並沒有傳說中的強
希望小朋友快點康復,
也希望自己快點康復,
以及沒有「中招」吧~

沒有留言:

發佈留言