2009年12月19日星期六

我要飲飲飲之第一回

早兩天與家母提起連續三日都要赴宴,
母親忽然拋下一句︰
「都好既, 等你見下呢D場面...」

當時心諗,
大大話話都「飲」左20年,
仲有咩要見識呢﹖
結果今日才不過係第一晚,
就已經薄有


今晚身份為新郎同事,
同桌亦有另外四位相識的同事,
其餘聽講就為新郎的大學同學。
四男兩女, 其中二人是情侶闗係,
另再有一位「阿傑」遲到,
故我旁邊的位置一直懸空。

尚未開席,
已經聽到一些儲如︰
「結婚之後要個女仔出黎做野會好冇面」既膠論,
當時已經好肯定今晚返黎會寫blog,
所以特別留心這群人的談話內容。
(咩喎, 我唔8你今晚都冇得睇呢篇Blog喇係咪?)

席間,情侶中既「女朋友」可謂直情流露,
全程雙手冇遞出過酒杯範圍,
但係就不停以Command形式指示男友夾餸,
最經典莫過於叫男友「夾一粒草菇」俾佢。
即係點?即係你一定要俾草菇佢, 仲一定要一粒,
如果唔係草菇或者多過一粒草菇,
佢可以發你爛渣咁解。

發展到呢一刻,
我都以為今晚篇blog會以女朋友為主,
但原來主角往往真係最後先出場......

稱為「阿傑」既男子終於出現,
坐底冇幾耐佢就開始同各位大學同學高談闊論。
雖然我都認為一個人講野有適量body movement絕對是好事,
但「阿傑」似乎忘記左佢右手邊呢位朋友, 即係我,
係一位素未謀面既人,
又或者佢誤以為佢既活動範圍有一百呎,
足夠俾佢跳返part舞。

但事實上唔係囉!!!!
今晚既位真係唔係太寬落,
令到我成晚唯有不停靠向田小姐避開佢隻掌...

忽然間, 女朋友(都幾大聲)問一句︰
「你估呢...」
然後靠向「阿傑」耳邊耳語...
跟手呢位阿傑就大大聲咁話︰
「梗係唔駛喇!!!!
呢D都有得賺喇, 個時我7千都有得賺呀!」

我想問呢兩個人咩事????
食左都冇三個餸, 仲要有半圍係唔識既,
駛唔駛咁快討論呢D野呀?
我一直以為一路食一路話人地D野唔好食既人已經好cheap,
估唔到原來低處真係未算低。

然後, 好明顯「女朋友」係俾緊壓力佢男朋友,
不停問「阿傑」關於結婚擺酒既(錢銀)問題;
而呢位「阿傑」亦(好似)好Expert地發表,
例如佢指摘擺酒個時拍video的cam man好唔專業,
根本係呃人錢...
(但其後佢又發表佢只係識用DC既膠論)

((而當中最好笑既係講左咁耐,
「阿傑」最後終於講出原來佢當年結緍係買律師樓Package一條龍咩都包個D。
ok, 明左, 唔該哂你喎Mr. Expert...))

終於終於,
終於到了炒飯+伊麵上枱時間,
接近尾聲, 我以為可以食一啖安樂茶飯。
就係呢個時候,
「阿傑」突然好大力咁丟低左個碗,
(真係擲地有聲個種, 個下聲直頭係鏗鏘)
跟住又用佢好似好Expert既語氣話︰
「早兩日我係屋企炒個飯,
 同呢個差唔多囉...」
然後誓死唔肯再食一粒落口。

平心而論,
我覺得今晚既飯菜的確係強差人意,
但係實在唔需要咁做下嘛﹖
成件事除左話到俾我知你唔識炒飯之外,
真係一D意義都冇。
代表你好識食咩?好有型咩?
我淨係覺得你好.冇.禮.貌.囉!


唔該, 各位會去/要去/去左飲宴既人士,
我希望你有機會睇到呢篇blog個時都諗一諗︰
你去飲個時,
唔好諗住D人唔識就講咩都得,
而家資訊好發達, 可能你求求其其做D野,
但同枱既人返到去可能寫出blog或者fb,
最重要既係,
你自己衰唔緊要,
但你可能係代表左男家/女家/某一個party既人,
係會影響左別人對佢地觀感。
例如今晚, 我就覺得Uxx某個系既人好差囉。

* * * * * * * * * *

有個小插曲,
好想講埋佢。

話說係美點雙輝時段,
女朋友既纖纖玉手依然冇伸出多過10cm,
男朋友亦好識做地自動波幫女朋友拎左一件點心,
放係佢隻碟度, (爭在未放埋落佢個口度)
然後就好深情咁望住個女朋友唔郁。

女朋友開口︰
「你唔食咩?」
男友即刻9秒9企係身,
再拎一件同款既點心放係自己隻碟度。

好慘囉呢個男仔...

* * * * * * * * * *

最後,
再次恭喜C同事同老婆新婚愉快,
祝你地百年好合!

(同埋我想讚C同事你真係出於污泥而不染呀!)

1 則留言:

  1. 麻煩呢位同事打返一次件事出嚟
    > 但你可能係代表左男家/女家/某一個party既人
    > 我想讚C同事你真係出於污泥而不染呀
    hahahah 心聲呀!!

    會唔會係新郎哥知佢地失禮先安排佢地坐最後? (笑)

    回覆刪除