2009年12月7日星期一

少女味

早幾天碰到一位大半年沒見面的朋友草餅先生,
他看了我幾眼,
就跟我說︰
「喂, 乜你冇哂D 少女味既?」

下? 即係點?

事後問問當時也在場的鳳凰,
他好像也很同意草餅先生的講法。

由於我不懂怎麼才謂「有少女味」,
於是說出了一大堆女性朋友的名字,
再讓鳳凰講出哪個有少女味, 哪個沒有。

結果, 我認為有少女味道的那些,
(即有點傻氣, 很可愛, 心地很善良那種)
都被判定為「還可以」或「唔算」,
我覺得老成持重的,
卻又被指為「都幾有呀」。

攪了半天, 都沒法釐清評分標準。
或者這些, 真的只有男人才會懂。





後記︰
昨天剛好草餅先生有事致電給我,
「喂, 唔該X小朋友呀!」(X是我的姓氏)
我當場呆住了, 以為電話的另一邊真的把我當成了小朋友。
擾攘了好幾分鐘, 他才自揭身份,
還一邊笑我容易欺壓,
於是我想也不想就回答︰
「梗係, 等你仲話我冇少女味喎(好明顯深深不忿),
我D少女味不知幾濃呀!!!」


咁記仇, 好明顯我仲好少女。
(堅持)

沒有留言:

發佈留言